27 Mayıs 2013 Pazartesi

Bisikletle Lüleburgaz-Tekirdağ (09.05.2013)

Aslında böyle bir tur hiç aklımda yoktu yola çıktığım an karar verdim diyebilirim :). Arkadaşım Mustafa ile 9 mayıs akşamı okulun yurdunda kalmaya karar vermiştik. Bu sayede okula giderken yiyecekten giyeceğe her şeyim yanımdaydı. Zaten okula bisikletle gittiğim için ani bir kararla düştüm yollara :). Tur ile ilgili tek bir pişmanlığım var o da çok az fotoğraf çekmiş olmam tabi bunda ani bir tur olması ve telefonumun sarjının az olması da etkili oldu .Artık diğer turlara kısmetse bool bol fotoğraflar.

Saat üç gibi Kepirtepe Aöl den yola çıktım. Yol gayet sakindi rüzgar da etkilemeyince adeta akarak yol almaya başladım 2-3 km gittikten sonra Yenibedir mevkiinde hemen hemen her gün kovalayan köpek kovalamaya başladı heyecan yok :) alıştım artık. Yenibedir den efese kadar sakin sakin yol aldım ve ilk molam Türkiye Petrollerinde geçiyorsanız uğramanızı tavsiye ederim abi çok güler yüzlü her gün bisikletiyle gidip geliyormuş Lüleburgaz'a 11 km falan. Suyumu alıyorum oturmadan yola devam zaten yol çok güzel yorgunluk hissetmiyorum.

papatya ile kırmızı bisiklet*

Biraz daha ilerledikten sonra köfteci ali usta 48 km tabelasını görüyorum tahminimden daha fazla var Tekirdağ'a ardından hemen Büyükkarıştıran ve Muratlı kavşağı Büyükkarıştıran'dan sonra Muratlı kavşağına çıkan rampa susatıyor ve kavşakta benzinlikte mola veriyorum :). Bisikletten indiğimde rüzgarın Tekirdağ'dan bana doğru ne kadar sert estiğini fark ettim :)(bisikleti park ettiğimde ayaklık olmasına rağmen geri geri gidiyordu rüzgardan) . Benzinlikte suyumu aldıktan sonra yola devam ediyorum hala hiç yorgunluk yok ama yolun bundan sonrası zorlayacak gibi. Ve biraz ilerledikten sonra Tekirdağ 35 Muratlı 15 km tabelasını görüyorum aynı zamanda arkadaşım Mustafa da okuldan yola çıkıyor Muratlı'da buluşup yemek yiyeceğiz.
Rüzgara karşı bisiklet sürmek bir hayli zor yokuş aşağıya bile pedal çevirmeden gidemiyorum. Ama hala gücüm yerinde biraz zorlansam da hızlı bir şekilde Muratlı'ya ilerliyorum. Ve istikamet kokoreççi Muratlı girişinde biraz ilerledikten sonra çarşıya gelmeden sol tarafta tavsiye ederim :). Oturduktan sonra göğsümün ağrıdığını fark ediyorum rüzgar Mustafa'ya veriyorum.
Son 20 km yolum kaldı ama Muratlı Tekirdağ arası yolu hiç sevmedim bazı yerler mıcır ve çok fazla inişli çıkışlı kimi zaman bisiklet beni kimi zaman ben bisikleti taşıyarak saat 19.30 gibi Tekirdağdayım :)

Tabeladan sonra uzun ve zevkli bir inişle Mustafalara varıyorum :) ve turum burada sona eriyor planım ayın 11'inde geri dönmekti ama ertesi gün okulla ilgili bir sorun çıkınca dönmek zorunda kalıyorum bu sefer otobüs :)

zaman ayırdığınız için teşekkür ederim ben anlatırken keyif aldım umarım sizde okurken keyif alırsınız .)