22 Mayıs 2013 Çarşamba

Sedona 711 v İnceleme ve Gezi Fotoğrafları

Evet uzun bir aradan sonra buradayım. Sizlere geçen sene aldığım sedona 711v modelini inceliyeceğim.
711 v benim gerçek anlamda ilk düzgün bisikletim .Bu yüzden bendeki yeri başka. Aldığımdan beri yaklaşık 3000 km yol yaptık beraber çoğunlukla o beni taşısa da arada benim de onu taşıdığım zamanlar oldu :). Bisiklet almayı kararlaştırdığımda ilk düşüncem 28" bir şehir bisikleti almaktı ama maalesef bisikletçide kalmadığı için dağ bisikletlerine yöneldim ve 711 ime sahip oldum.

 
Bugüne kadar yaptığım gezi ve turlarda hiç zorlanmadım. Hatta biraz şans mı desem aldığım günden beri sadece bir kere arka lastiğim patladı. Ön maşadan da bahsetmemek olmaz kilitlenebilir olması çok büyük avantaj genelde şehir dışımda kilitleyip şehir içerisinde açıyorum. Görüldüğü üzere ince lastik taktım çünkü aldığımdan beri hiç dağa çıkmadım :).  Uzun bir süredir şehir merkezine 7 km uzaklıkta olan okuluma gidip gelmek için kullanıyorum. Pek inceleme yazısı gibi olmasa da her türlü sorunuzu cevaplamaya çalışırım. Sonuç olarak kişisel tavsiyem şehir içinde turlarda kullanmak için 28" bi bisiklet almanız ama eğer giriş seviyesi bi mtb düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
 

1 yorum: