29 Mayıs 2013 Çarşamba

Mtb mi Şehir/tur Bisikleti mi?

Bisiklet alırken benim de en çok üzerinde durduğum konulardan biri buydu. Ben kararını şehir bisikleti olarak verenlerdenim :) ama kısmet değilmiş bisikleti aldığım yerde karar verdiğim model olmamasından dolayı beklemek istemediğim için mtb aldım. İlk bir iki ay bisikletin üzerinde gelen lastikler ile kullansam da şehir içerisinde bu kadar işkence yeter diyerek 1.50 lastiğe geçtim hala aynı lastiklerle kullanıyorum ve gayet memnunum. Ama benim tavsiyem şehir içerisinde kullanacak iseniz bir tur bisikleti almanız tabi kendi tercihiniz mtb alıp benim gibi de yapabilirsiniz :)

Birde diğer konu da ön süspansiyon olmalı mı olmamalı mı? Bana sorarsanız şehir içi ve turlarda çokta gerekli değil çünkü kilitlenebilen maşaya sahip bir bisikletim var ve günlerce kilitli dolaştığım oluyor eksiği olmuyor ama fazlası var (ağırlık olarak :))

Son bir tavsiye vererek yazıyı bitirmek istiyorum şehir içinde performans olarak v fren iyi ve yeterlidir hidrolik disk e yapacağınız masrafı başka  bir şeye ayırabilirsiniz. Ve bisikletinize binin bindikçe daha da seveceksiniz :) kömürlüklerde çürümesin!
 
 
Tur bisikleti temsili fotoğraf
 

        

                                                   Buda benim kırmızı bisikletim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder