25 Mayıs 2013 Cumartesi

Yaz tatili ve travian

Evet yaz tatili yaklaşıyor şimdiden eminim sizler de benim gibi yaz bir gelsin onu yapacağım bunu yapacağım demeye başlamışsınızdır :) hele hele bizim gibi ösym mağdurlar iseniz. Şimdiden planlara başladım anlayacağınız. Bu yaz için en büyük hayalim sık sık Edirne'ye gitmek olsa da şu an konumuz o değil. Başlıkta da bahsettiğim gibi traviandan bahsedeceğim.
 Yaklaşık üç-dört yıldır her yaz başlarım traviana tabi ki süre kısıtlı olduğu için speed server. Tavsiyem travian forumuna girip eni açılan speed serverları öğrenmeniz ve ona göre başlamanız tavsiye edebileceğim ülkelerin başında avustralya var iki yaz önce oynamıştım ve şu ana kadar en çok zevk aldığım dönemdi. Avustralya serverlarına http://www.travian.com.au/ göz atabilirsiniz.
Gelelim benim taktik ve stratejilerime.Ben speed serverlarda roma seçilmesinden yanayım çünkü romanın o sıkıcı dönemi daha çabuk geçiyo ve çok fazla hammadde sıkıntısı olmadığı için daha güçlü askerlerle daha güçlü ordular kurabilirsiniz ve tabi ki aynı anda iki inşaat yapabilme özelliği ilerleyen zamanlarda benim gibi öğrenciyseniz ve altın kullanmıyorsanız çok işinize yarıyor. Asterix ve Oburix'ten galyaya da biraz sempati duysam da cermenlere hiç ısınamadım. Ve son olarak ta önerim hangi ırkı seçerseniz seçin sadece nüfus ya da sadece asker kasmayın sadece nüfusta sömürge olursunuz sadece askerde de eğer askerleriniz ölürse toparlamanız çok zor olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder